Monday, December 31, 2012

PRODUK HEBAT !







KANDUNGAN & KHASIAT RINGKAS
Madu Lebah
Mengandungi enzim-enzim hidup, mineral, vitamin B kompleks, vitamin C dan asid amino yang amat diperlukan untuk meningkatkan fungsi tubuh badan ke tahap optima. Membantu mengeluarkan racun dan menjadi penawar kepada penyakit yang disebabkan oleh pelbagai faktor.

Kalium Fosforus
Merangsang percantuman dan pembinaan sinap otak. Membantu mengatasi masalah pelupa, gugup dan stress.
Kalsium Fosforus
Menguatkan gigi dan tulang serta membantu masalah lemah daya ingatan dan penghafalan (pick-up).
Magnesium Fosforus
Meningkatkan daya tumpuan, keyakinan, kecemerlangan pemikiran dan membuat keputusan tepat (appetatix concept)
Asid Fosforik
Mengimbangi asid dalam otak dan bertindak sebagai tonik penyegar kepada otak yang keletihan. Membantu mengatasi masalah disiplin pelajar.
Anacard (Ekstrak Kacang Gajus)
Diperkaya dengan protin, bertindak sebagai baja yang menggalakkan pertumbuhan sel-sel neuron di dalam otak. Pengambilan yang berterusan membantu menjadi pintar dan cergas. Mengubati otak yang lembap, lemah ingatan, pelupa dan mengatasi fikiran mudah rasa bersalah dan menyalahkan diri atas kegagalan.
Ekstrak Bunga Jasmin
Membina kecantikan pemikiran. Membantu mengurangkan masalah kelekaan (brain fag) dan murung.
Vitamin B Kompleks
Membantu dalam kestabilan saraf, mengurangkan tekanan emosi, stress dan kelesuan. Menguatkan antibodi tubuh serta baik untuk kesihatan mata, kulit, kuku dan rambut.
Ganderma (Cendawan Merah)
Menggalakkan tulang sum-sum untuk membina dan mengaktifkan sel-sel darah merah. Sel darah merah yang sihat sangat penting sebagai agen pembawa zat dan oksigen ke seluruh tubuh. Ganoderma juga membantu menyahkan toksid dalam badan serta meningkatkan daya kerja otak.
Ekstrak Delima
Ekstrak delima mengandungi unsur flavonoid, sejenis antioksidan kuat yang membantu melindungi otak dan menguatkan memori. Ia mengawal radikal bebas yang boleh menyebabkan lemah ingatan, pergolakan emosi dan kemurungan. Pengambilan yang berterusan dapat membantu mengatasi masalah migrain dan mengurangkan risiko penyakit nyanyuk. Selain daripada itu, delima juga diketahui dapat mengurangkan pembentukan plak pada gigi, membantu dalam fungsi saraf dan otot serta menghilangkan rasa keletihan.

Harga Semenanjung
Ahli       :   RM 29.00
Bukan Ahli :   RM 39.00

Harga Sabah/Sarawak
Ahli       :   RM 33.00
Bukan Ahli :   RM 43.00


Pendaftaran ahli cuma RM14.00 shj !!!

No comments: